اطلاعیه 1
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی مطابق با تقویم آموزشی و انتخاب واحد جهت نیمسال اول 1403به شرح زیر می باشد.- کلیه دانشجویان گرامی که تا تاریخ 28/6/1403 از پایان نامه خود دفاع نکرده اند باید جهت ادامه تحصیل در نیمسال تحصیلی 1-1403 در انتخاب واحد شرکت نمایند. - انتخاب واحد از روز شنبه 10 /6/1403 لغایت پنجشنبه 15/6/1403 جهت کلیه دانشجویان از طریق سامانه سبا توسط خود دانشجو قابل انجام خواهد بود. - جهت هماهنگی بیشتر لیست دروس ارائه شده در نیمسال تحصیلی 1-1403از معاون آموزشی و یا کارشناس آموزشی گروه خود دریافت نمائید. -دانشجویان کارشناسی ارشد جهت نیمسال هفتم و بعد از آن (ورودی های 1400 و ماقبل )-دانشجویان دکتری جهت نیمسال دهم و بعد از آن (ورودی های 98 و ماقبل آن)باید جهت ادامه تحصیل و انتخاب واحد ، مجوز ادامه تحصیل ( ارفاق سنوات )دریافت نمایند. درخواست ارفاق سنوات در سامانه سبا به منزله انتخاب واحد می باشد. - چنانچه دانشجویی تصمیم به ارائه مرخصی به هر دلیل ( پزشکی ، زایمان ، مشکلات خانوادگی و ... ) دارد ابتدا درخواست خود را به صورت کتبی به مدیر گروه مربوطه ارائه و بعد از کسب موافقت ایشان ، درخواست خود را در سامانه سبا همراه با نامه موافقت مدیر گروه ثبت نماید.
اطلاعیه 2
قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد جهت نیمسال هفتم و بعد از آن (ورودی های 1400 و ماقبل )-دانشجویان دکتری جهت نیمسال دهم و بعد از آن (ورودی های 98 و ماقبل آن)
طریقه ثبت ارفاق سنوات و یا مجوز ادامه تحصیل 1- با هماهنگی با کارشناس آموزش استاد راهنما پایان نامه را در سامانه سبا تعریف نموده . 2- سپس اقدام به ارسال درخواست جهت مجوز ادامه تحصیل در نیمسال 1-1403 در سامانه سبا فرمائید. ( از طریق کارتابل نامه – فرم های درخواستی – فرم ارفاق سنوات جهت نمیسال 1-1403)3- درخواست خود را ثبت و گزینه ارسال کلیک نمائید. 4- از طریق منوی سمت راست صفحه گردش مدرک را چک نمایئد و چنانچه درخواست شما وارد کارتابل استاد راهنما گردیده باشد ، به استاد مربوطه اطلاع دهید تا درخواست شما را تائید نمایدو سپس به آموزش دانشکده ارسال گردد. 5- درخواستهای ارسالی به کارشناس آموزش تائید و به کارتابل معاونت آموزشی دانشکده ارسال می گردد. 6- بعد از تائید درخواست توسط معاونت آموزشی دانشکده درخواستها به اداره کل آموزش ارسال می گردد. 7- تمامی موارد فوق از طریق سیستم و از منوی گردش مدرک قابل بررسی می باشد. 8- لازم به تذکر است چنانچه دانشجویی ابتدا درخواست ارفاق سنوات را ارسال نماید و سپس استاد راهنما را تعیین کند درخواست ایشان ارسال نخواهد شد و باید به اداره کل آموزش مراجعه و یا تماس حاصل نماید.
اطلاعیه 3
دانشجویان متقاضی استفاده از سلف سرویس و خوابگاه جهت نیمسال 1-1403اسامی خود را به صورت تجمیعی از گروه مربوطه تا یکشنبه 18 شهریور به آموزش دانشکده ارسال نمایند.
اطلاعیه 4
کارشناس آموزش از طریق تلفن دانشکده 37261195پاسخگو و برطرف نمودن مشکلات احتمالی شما خواهد بود.
اطلاعیه اداره کل آموزش در خصوص انتخاب واحد در نیمسال اول تحصیلی 1403
با توجه به اینکه طبق تقویم آموزشی نیمسال اول 1404-1403 بازه انتخاب واحد از روز شنبه به تاریخ 1403/06/10 لغایت پنجشنبه 1403/06/15 می باشد به پیوست جدول زمانبندی انتخاب واحد ارسال می گردد.جهت انجام هر چه بهتر انتخاب واحد مقتضی است به موارد ذیل توجه فرمایید.- در صورت نیاز به تعریف زمانبندی جهت سایر روزهای انتخاب واحد مراتب متعاقبا اعلام می گردد. در غیر این صورت انتخاب واحد جهت کلیه ورودیها در سایر روزها فعال می گردد.. تمام دانشجویان می بایست در موعد مقرر انتخاب واحد نمایند. تذکر: در صورتی که صرفا یک درس باقیمانده (اعم از پایان نامه یا ....) وجود داشته باشد نیز می بایست در موعد مقرر انتخاب واحد نمایند. . ثبت درس در بازه حذف و اضافه صرفا جهت دانشجویانی که انتخاب واحد دارند،فعال می گردد. 4. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی (Ph.D) که سنوات آنها به پایان رسیده است به جای انتخاب واحد می بایست طبق نامه شماره 1403/304982 به تاریخ 1403/06/05نسبت به ارسال درخواست ارفاق سنوات اقدام نمایند. . دانشجویانی که تقاضای انصراف یا مرخصی تحصیلی دارند می بایست قبل از انجام انتخاب واحد نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند. . در صورت عدم انتخاب واحد در موعد مقرر از ارجاع دانشجویان به این مدیریت خودداری و طبق هماهنگی انجام شده در نیمسال های گذشته مراتب توسط مسئولین محترم آموزشی دانشکده ها بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.
اطلاعیه 9
دانشجویان گرامی - چنانچه تاکنون نسبت به انتخاب واحد اقدام نکرده اید امروز به آموزش دانشکده با شماره تماس زیر تماس حاصل نموده و روند کار خود را دنبال نمائید . - کلیه دانشجویان موظف به انتخاب واحد جهت نیمسال اول تحصیلی 1404-1403 در سامانه سبا می باشند . - دانشجویانی که افزایش سنوات ارسال نموده اند ارسال این فرم به منزله انتخاب واحد می باشد. - دانشجویانی که افزایش سنوات ارسال نموده اند از طریق گردش ، درخواست خود را پیگیری نمایند و چنانچه درخواست ایشان در مرحله شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرار گرفته باشد فرآیند ایشان به درستی انجام شده است. - تلفن آموزش پاسخگو به سوالات و رفع اشکال دانشجویان 37261195 می باشد.