• 1405/04/02
  • - تعداد بازدید: 22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده علوم و فن آوری های نوین شیراز

پیام رییس دانشکده به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی متن پیام به شرح زیر است؛

واقعه‌ی عظیم کربلا ، تاریخ تابناکی‌ست که به هر روزگار، تبلور عزت و شرف و آزادگی و تجسم انسان کاملی‌ست که بقای اخروی را به فنای دنیوی ترجیح داده است.تردیدی نیست که جهان امروز، بیش از هر زمان دیگری نیازمندِ بهره‌گیری از درس­‌های مکتبِ عاشوراست. رسالت دانشگاهیان در این زمینه،تبیین درس­‌های عاشورا در گذار از مقاطع مختلف تاریخ و تحلیل آن برای توجه بیشتر به مکتب امام حسین(ع) و بینش حسینی و تلاش برای ترویج آن در جهان است.اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عزاداران حسینی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق قرار گرفتن در مسیر نهضت عاشورایی را مسالت دارم.

دکتر کامبیز ایرجی

رئیس دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155384

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید